დღევანდელი ტრენინგი ჩემთვის ბევრის მომცემი იყო.
საპროექტო თემებისათვის შევარჩიეთ საგნობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები. ჩამოვაყალიბეთ სასწავლო მიზნები და მიმართულების მიმცემი საკვანზო კითხვები, გავიხსენეთ ბლუმის ტაქსონომია, გავეცანით 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების სიტყვებს.
მიღებულ ცოდნას გამოვიყენებ, რათა ჩემმა მოსწავლეებმა განივითარონ მაღალი სააზროვნო უნარები, სიღრმისეულად გაეცნონ სასწავლო თემატიკას და ის დაუკავშირონ რეალურ ცხოვრებას, მეტად იყვნენ ჩართულნი პროექტებზე დაფუძნებულ სასწავლო პროცესში.
საპროექტო თემებისათვის შევარჩიეთ საგნობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები. ჩამოვაყალიბეთ სასწავლო მიზნები და მიმართულების მიმცემი საკვანზო კითხვები, გავიხსენეთ ბლუმის ტაქსონომია, გავეცანით 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების სიტყვებს.
მიღებულ ცოდნას გამოვიყენებ, რათა ჩემმა მოსწავლეებმა განივითარონ მაღალი სააზროვნო უნარები, სიღრმისეულად გაეცნონ სასწავლო თემატიკას და ის დაუკავშირონ რეალურ ცხოვრებას, მეტად იყვნენ ჩართულნი პროექტებზე დაფუძნებულ სასწავლო პროცესში.
No comments:
Post a Comment